NAZIV: Odkrivajmo preteklost svojega kraja

UČITELJ, KI BO IZVAJAL: Katja Koleta

NAČIN IZVAJANJA: 35 ur (1 ura tedensko)

KOMU JE NAMENJEN: učencem 7. in 8. razreda

PREDSTAVITEV IN CILJI:

V okviru predmeta Odkrivajmo preteklost svojega kraja bomo na zanimiv način obdelali dve temi od štirih možnih: Srednjeveške zgodbe, Kako smo potovali, Slovenci kot vojaki in Selitve skozi zgodovino.

Ob praktičnem delu se boste v povezavi z našim krajem podali v čas srednjega veka, se poglobili v njihovo modo, spoznali igre otrok, zabavo in bolezni srednjeveškega človeka, srednjeveško kuhinjo, življenje vitezov, čarovniške procese in pomembne fevdalne rodbine. Lahko boste spoznali načine potovanja ljudi skozi zgodovino, poiskali zanimivosti o razvoju prometnih sredstev, razmišljali o vzrokih za bojevanje Slovencev skozi zgodovino, življenju lokalnih pomembnežev v vlogi vojakov ali pa iskali razloge in odkrivali posledice migracij v lokalnem okolju ter oblikovali tehtne argumente, zakaj je ravno Kočevje prijazno okolje do priseljencev.

CILJI:

  • z raziskovalnim učenjem poglabljati in razširiti znanje o življenju, delu in miselnosti ljudi v posameznih zgodovinskih obdobjih in vzrokih za njihovo spreminjanje;
  • na primerih iz krajevne zgodovine presojati pomen ohranjanja kulturne dediščine;
  • ob primerih iz zgodovine razvijati dojemljivost za vrednote, pomembne za življenje v sodobni strpni demokratični družbi: strpnost v medsebojnih stikih in odnosih, spoštovanje drugačnosti in različnosti, medsebojno sodelovanje, spoštovanje človekovih pravic in dostojanstva;

METODE DELA: delo z zgodovinskimi viri, zbiranje, analiziranje in kritično presojanje podatkov, anketiranje, projektno delo, ogled filmov, praktična izdelava izdelkov, priprava razstave, izdelava zgibank, pisanje člankov, poročil, stripov, izdelava portfolia, priprava videoposnetkov, igra vlog … del pouka pa se bo odvijal tudi izven učilnice v obliki terenskega dela, kjer se bomo potepali po mestu in obiskali muzej.

OCENJEVANJE:

Učenčevo znanje se lahko preverja in ocenjuje na podlagi projektnega dela, samostojnega izdelka, avtentične naloge ali predstavitve obravnavane teme oz. govornega nastopa.

»Kdor pozna preteklost, bo ustvaril boljšo prihodnost.«

Orodna vrstica za dostopnost